S-a deschis Funshop Park Retail la Roșiori de Vede
Grupul Scallier este cel mai mare investitor din municipiul Roșiori de Vede

Ieri, la Roșiori de Vede, a avut loc deschiderea oficială a primului parc de retail din județul Teleorman.
La eveniment a participat și primarul municipiului, Valerică Cîrciumaru, care le-a mulțumit investitorilor și i-a asigurat de tot sprijinul administrației locale, având în vedere că în centrul comercial s-au creat peste 200 de locuri de muncă.
De astăzi, roșiorenii și nu numai își pot face cumpărăturile într-un singur loc,pe strada Carpați, nr.132, lângă Gara de Nord.
Primul parc de vânzare cu amănuntul lansat de Scallier în România este un proiect de 6.200 mp (GLA), care găzduiește o serie de mărci recunoscute românești și internaționale, cele mai multe dintre ele poloneze.
Locatarii includ magazinul de sport Martes, precum și Sinsay, KiK, Jysk, Pepco, Flanco, Deichmann ,de asemenea restaurante precum Vibe și City Doner, un cazino și un petshop.
Tot în parcul comercial de la Roșiori s-a deschis și al doilea magazin Lidl din județ.
Parcul comercial din Roșiori este acum închiriat 100%.
În prezent, alte două parcuri comerciale sunt în construcție în România. Unul dintre ele, un parc de vânzare cu amănuntul în Focșani cu o suprafață de 5.000 mp. (GLA), se va deschide la mijlocul lunii noiembrie. Aproape 90% din acest proiect și-a găsit deja chiriașii.
“Parcurile de vânzare cu amănuntul din România sunt, fără îndoială, populare în rândul chiriașilor locali și internaționali. Acest lucru se datorează, printre altele, puterii de cumpărare din ce în ce mai mari a cetățenilor români, precum și lipsei spațiului de vânzare cu amănuntul modern în orașele mici și mijlocii din România. Completăm acest gol localizând proiectele noastre în locuri cu puțină sau deloc ofertă de mărci de modă recunoscute, și care sa fie localizate în imediata vecinătate a operatorilor noștri mari și extinsi de sortimente alimentare. În acest fel, creăm locații comerciale tradiționale. Oferta disponibilă acolo completează alte nevoi ale oamenilor și acoperă pe deplin nevoile comunităților locale și, având în vedere efectul prioritar de care ne bucurăm pe piețele locale, construim avantaje competitive semnificative “, spune Wojciech Jurga, partenerul general al Scallier responsabil pentru dezvoltarea companiei în România. „Pe scurt: proiectele comerciale pe care le pregătim vor funcționa în beneficiul tuturor părților implicate în crearea lor: chiriași, clienți, instituții financiare și investitorii noștri, cărora le suntem recunoscători că ne-au încredințat fondurile lor și au făcut posibilă dezvoltarea de imobiliare pe piața românească în creștere “- subliniază Wojciech Jurga.
Piața românească este în prezent foarte polarizată. Majoritatea spațiului de retail modern se concentrează în capitală și în alte orașe importante. Locuitorii din orașele mai mici trebuie să călătorească adesea câteva ore în căutarea unor branduri de modă cunoscute. Aceasta înseamnă nu doar o pierdere de timp și bani, ci și dezorganizarea zilei. Problema a fost observată de lanțurile de retail, care se îndreaptă către noi atunci când caută spațiu în locații non-centrale din România. Parcul de vânzare cu amănuntul din Roșiorii de Vede este un prim exemplu în acest sens. Am închiriat spațiul disponibil cu câteva luni înainte ca proiectul să fie pus în funcțiune. Această tendință este confirmată de celelalte evoluții ale noastre în care am închiriat deja spațiu sau suntem în negocieri avansate pentru spațiu. Planificăm următoarea deschidere în noiembrie, la Focșani, și ne așteptăm ca în ziua deschiderii gradul de ocupare pentru acest parc de retail să ajungă și la 100% “, spune Adrian Aleman, director de dezvoltare la Scallier România.
“Lăsând deoparte condițiile favorabile de piață pe care le oferă România, parcurile de vânzare cu amănuntul sunt tipul de active care sunt rezistente la turbulențele pieței, inclusiv dezvoltarea dinamică a comerțului electronic. Acestea sunt complementare, fiind un element esențial pentru distribuția de bunuri către clienții vizați Cumpărați online. Sunt, de asemenea, flexibili, ceea ce înseamnă că sunt ușor de adaptat la așteptările în schimbare ale comunităților locale. De exemplu, o diferență majoră între parcurile de retail din Polonia și cele din România este oferta gastronomică bogată. Clienții din România se așteaptă de la locația de vânzare cu amănuntul nu numai o gamă variată de bunuri și servicii, ci și o ofertă gastronomică și recreativă, de aici și reprezentarea puternică a sectorului de restaurante în parcurile noastre, precum și spații destinate familiilor cu copii, inclusiv locuri de joacă “, subliniază Wojciech Jurga. „Deschidem încă două parcuri în lunile următoare și construcția de noi facilități va începe în curând”, conchide el.
Parcul de vânzare cu amănuntul din Rosiorii de Vede este certificat de mediu BREEAM, subliniind calitatea dezvoltărilor durabile de vânzare cu amănuntul ale Scallier. Compania internațională Gleeds este responsabilă pentru certificarea proprietății.
Centrul comercial Funshop Park de la Roșiori de Vede este cea mai mare investiție din județ.